Tuesday, May 13, 2014

♥ My 23th birthday ♥


Kochani, jak wiecie, wczoraj miałam urodziny. Wciąż nie mogę wyjść z podziwu jak szybko czas leci i że mam już dwadzieścia trzy lata. Jestem trochę przygnębiona, bo zdałam sobie sprawę, że nic w życiu nie zrobiłam. Jest tyle rzeczy, które chciałabym zrobić, a jednak coś mnie blokuje. Wiem, że powinnam być w innym `miejscu` niż jestem teraz. Wiem, że to moja wina, ale czasami nie mam wpływu na pewne rzeczy.
Jak wczoraj świętowałam? Oczywiście przyjechała do mnie najukochańsza osoba na świecie, czyli Ola. Pierwszą rzeczą po przebudzeniu był piękny tort z namalowaną mną i Marcelem. Taki piękny, że aż nieprawdopodobne, że prawdziwy. Piękny, cudowny! Takie torty to ja znam tylko z Pinteresta :) To właśnie jeden z prezentów, które od niej dostałam. Później leżałam trochę w łóżku, słuchałam deszczu i wspominałam z Olą i mamą moje dzieciństwo :). Tyle historii nam się przypomniało! Np. przypomniało nam się jak byłam malutka. Zawsze miałam w nawyku codzienny telefon do dziadków by spytać się co u nich. Tamtego dnia zadzwoniłam i odebrała babcia. Ja chciałam rozmawiać z dziadkiem i powiedziałam: `Dzień dobry, tu Panna Anna z Paryża. Czy mogę rozmawiać z Panem Janem?`. Byłam niesfornym dzieckiem z wyobraźnią :) Później w końcu zwaliłam się z łóżka, zrobiłyśmy zdjęcia, zjadłyśmy po kawałku tortu i poszłyśmy na spacer. Mądra ja, wyszłam oczywiście w balerinach i... rozpadało się, ale jak!  Deszcz lał tak bardzo, że po twarzy ciekły mi krople wody. Ale ja byłam mimo wszystko taka szczęśliwa! Moje urodziny, deszcz i niezaplanowany spacer w deszczu! Czegóż można chcieć więcej do szczęścia? Podczas spaceru moja mama uratowała jakąś babinkę, która poślizgnęła się na deszczu, okropny widok :( Później pojechałyśmy z tortem do babci. Oh, ależ dziadki się ucieszyły. Tam znów wspominaliśmy mnie malucha :). Zjedliśmy pyszny tort, pogadaliśmy i pora było uciekać. Ola zabrała mnie i mamę na urodzinową kawę do Tchibo. Pogadałyśmy trochę, wypiłyśmy pyszne vanilliowe latté. Potem dostałam mentalny prezent, który na nowo rozgrzał moje serduszko. Tak czy siak dziś pomału gaśnicą gaszę te płomyczki. Wieczorem przyszła do mnie kuzynka z ciocią i dostałam od nich dwa piękne bukiety tulipanów. Są takie piękne. Chciałabym aby przeżyły wieczność. Kwiaty - za to właśnie uwielbiam urodziny ♥. Potem Ola pojechała do siebie, a ja włączyłam sobie moje ukochane piosenki. Dużo miłych rzeczy się wydarzyło! Oj dużo. Fajne miałam te urodziny, nie powiem. Moja siostra zawsze powtarza, że dla niej każdy dzień to celebrowanie moich narodzin. Ona jest niesamowita.
Sweethearts, as you know I had birthday yesterday. I still can't believe how fast time flies. I'm already 23 years old! I'm a little bit sad, because I realised I haven't done anything in my life yet. There are so many things I wish I did but still, something blockes me. I know, I should be in `different` place than I'm now. I know it's my fault, but sometimes we just can't do anything. Life goes on.
How did I celebrate yesterday? Well, my love, my older sister Ola came to visit me yesterday. First thing which woke me up was beautiful, colorful birthday cake with illustrated me and Marcel. That cake was so beautiful so I couldn't believe it's real and I can eat it :) ! I've seen that kind of birthday cakes only on Pinterest and now I had one for MY birthday :) ! This birthday cake was one of gifts I've got from my sister. After that cake-thing I stayed in bed for a while, listened to sound of rain and remembering funny stories of my life with my sister and mom. My childhood was so funny. For example. I've phoned my grandparents every day since I remember and asked them how they are etc. That day I wanted talk to my grandfather but my nan answered so I said something like that: `Good morning, it's miss Ana from Paris, can I talk with John?`. I was kind with huge imagination :). Then I left bed and we took few photos, ate a piece of cake and went for a walk. I'm so `clever` so I wore ballerinas for raining weather. I only left my flat and it started to rain like crazy! It was so hard so I felt raindrops on my face. But I was so happy tho! There is anything better than raining weather & walking in the rain in your birthday. Am I right? My mom rescued a little old woman who sliped on the rain :( It was so sad, she was so scared! After that we went to my grandparents to eat my lovely birthday cake with them. They were so happy they can celebrate it with me :) We remembered funny stories of my life again. We ate that cake, talked a bit and then we had to go. Ola invited me and my mom to Tchibo to drink my favourie coffee. We talked a little bit and drank my favourite vanilla latté. Then I got a mental gift, which set my heart on fire. Anyway, I'm trying to get my heart back to normal today step by step. I had another visitation at the evening. My auntie and cousin visited me and gave me two beautiful bouquet of tulips. These are so beautiful, I can't stop looking at these. I wish they lived forever. Flowers - this is why I love birthday so much ♥. Then Ola had to go home so I listened to my favourite songs. So many lovely things happened. I really had nice day. My sister always says that she celebrates my birth every day. She is the loveliest.


Dziękuję wszystkim za piękne życzenia ♥
Thank you all for beautiful birthday wishes ♥





Follow on Bloglovin


89 comments:

  1. Kochana wszystkiego najlepszego ;)
    Piękny torcik ;)

    ReplyDelete
  2. wszystkiego najlepszego!!! Torcik rewelacyjny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. no to wszystkiego najlepszego :) ciekawy tort, a kicia jaka ciekawa kwiatów. :)

    ReplyDelete
  4. Ale cudowny tort! Pewnie smakował tak samo dobrze jak wyglądał ;)
    Sto lat! :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądałaś, a tort taki smakowity! :) Jeszcze raz najlepsze życzenia :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jeszcze raz wszystkiego naj Kasiu :) Siostra zrobiła Ci cudowny prezent! Bardzo się cieszę, że tak miło spędziłaś czas :)
    Buziaki

    ReplyDelete
  7. I hope you had a wonderful Birthday, your cake is amazing xx

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego najlepszego ;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. fantastyczny tort ! wszystkiego dobrego ! 23 lata to piękny wiek, a na realizację marzeń i planów za późno nie jest nigdy ;)

    ReplyDelete
  10. spóźnione urodzinowe całusy :)))

    ReplyDelete
  11. Nice cake. I love the details. Happy Birthday.

    ReplyDelete
  12. Jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji Urodzin. Widać, że promieniejesz na tych zdjęciach. Grunt to fajna siostra. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  13. Kochana - wszystkiego co najlepsze. Torcik genialny, aż żal zjadać ;)

    ReplyDelete
  14. wszytkioego najlepszrgo jeszcze raz, powiem ci że tornik wymiata

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz przeuroczo, wspaniały tort! Wszystkiego co najlepsze, zdrówka i spełnienia marzeń!

    ReplyDelete
  16. wszystkiego naj naj naj, spelnienia nawet tych najskrytszych marzen <3

    wwwthegrisgirl.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  17. Wszystkiego najlepszego! Tort przepiękny!

    ReplyDelete
  18. Trop mignon !
    Ton gâteau à l'air trop bon !
    Bisous
    www.dearjoy.fr

    ReplyDelete
  19. happy birthday, how nice that you could be with your family and enjoy!; the cake is beautiful and also looks delicious, loved the roses in your hair you look adorable, do not get depressed if you still have not done great things, it is always important to begin now, the other day told my psychologist that old age comes a once we stop doing what we love without expecting anything in life, so we can be young forever while having 90 years :O ... congratulations cute :)

    ReplyDelete
  20. happy belated birthday here as well! i'm glad you had such a lovely time, you deserve it:-) the cake looks amazing! and don't feel sad about not being where you think you should be in life right now or what you think you should and could have accomplished by now. i think everyone feels like that, at least i do, but there's still plenty of time! after all early twenties is just the beginning of your life and you can choose to do anything you want! also, your hair looks adorable with the flowers in! xx

    ReplyDelete
  21. Happy Birthday Katie! Your cake looks amazing and you are as beautiful as ever. <3 I will send you some belated presents in my next parcel. Much love.

    ReplyDelete
  22. Życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz wszystkich planów. :) Mi za niecałe dwa miesiące stuknie dwudziestka i też wyrzucam sobie, że nic wielkiego w życiu nie zrobiłam...

    I nie mogę się napatrzeć na Twoje oczy! Piękny błękit. :)

    ReplyDelete
  23. Happy Birthday Katie! I love so much your bday cake

    XO

    C

    ReplyDelete
  24. that was truly a perfect cake, so you!
    happy birthday my dear, I made 23 years this weekend too!

    ReplyDelete
  25. happy birthday! that cake is so beautiful, the artwork is amazing! you have accomplished so much already and you are only 23. you shouldn't be so hard on yourself! there is plenty of time to accomplish all of your dreams :)

    xo,
    gabby
    www.likealittlefox.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Maluszku, niejedna osoba chcialaby osiagnac tyle, ile Ty osiagnelas w tak krotkim czasie, ale wiekszosc nie rozumie, ze to efekt Twojej ciezkiej pracy. Malo kto jest dokladnie w tym miejscu, w ktorym planowal, ze bedzie, jednak niewielu sie do tego przyzna. Nie jestes w stanie w stu procentach zaplanowac tego, co bedzie, ale ty czerpiesz z zycia pelnymi garsciami :) nie widzisz tego, ale mimo przeciwnosci masz badzo bogate zycie. Kc

    ReplyDelete
  27. Happy B-day! Wish you all the best! Those are beautiful pictures and beautiful cake :333 You should be happy that you have this great blog- it's your work!So don't go saying that you didn't accomplish anything in your life... Good night! <3

    ReplyDelete
  28. wow, this soft light adds a special touch to you're pictures, underlining the birthday theme. well done!

    http://snapshopped.com

    ReplyDelete
  29. Wszystkiego najlepszego kochana ! :*

    ReplyDelete
  30. tort niczym jakieś arcydzieło !:)) Wszystkiego dobrego!

    ReplyDelete
  31. aww Happy Birthday, dear, I hope you had a great one! That cake surely does look amazing!
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    ReplyDelete
  32. Wooooh! Happy hapyy birthday sweetheart! ❤❤
    The cake looks amazing!

    ~ Frillycakes ~

    ReplyDelete
  33. Happy bday and i hope you had an amazing day (: x
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. A very happy birthday to you!!! :) That's possibly the most adorable cake I have EVER seen, and it looks delicious, too! I hope you have a wonderful day!

    ReplyDelete
  35. Great photos dear, happy birthday :)
    Kiss
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  36. Wonderful cake! Nice pics

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Happy bday Katie dear! :"> and that cake is so adorable! looks so delish too :))
    God bless!~

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  38. I hope you had a lovely birthday, that cake is amazing!

    Tara x

    ReplyDelete
  39. Wszystkiego najlepszego kochana! Marzenia sa po to, aby je realizować, ale nikt nie powiedział kiedy. Więc sama zdecydujesz co i kiedy osiągniesz :-) a jestem pewna, że zrealizujesz wszystko co tylko sobie wytyczysz. Życzę Ci z całego serca właśnie takiego uśmiechu, radości i cudownych ludzi wokół jak w tym szczególnym dniu Twoich urodzin. Wyglądasz pięknie, a tort... rewelacja. Jeszcze raz wszystkiego naj :-) pozdrawiam

    ReplyDelete
  40. Love your style!
    http://starlingdays.blogspot.com
    Instagram: mira_shpak
    Twitter: @ShpakMira

    ReplyDelete
  41. Kasieńko jestes Byczkiem tak jak ja! :) Dziekuje za zyczenia, Tobie rowniez spelnienia wszystkich, najskrytszych marzen!:)
    Zrobilas juz bardzo wiele, powinnas byc dumna z siebie! :)))
    Tort prezentowal sie bosko, Ty w tym dniu z kwiatuszkami we wlosach rowniez :))

    100 lat:*

    ReplyDelete
  42. Słodka Kasieńko sto lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  43. Kasieńka 100 lat!!! Niech Ci się szczęści w życiu:) Tort miałaś wspaniały a urodziny magiczne:)
    Napisałam Tobie maila;)

    ReplyDelete
  44. happy birthday lovely
    x
    https://anoddgirl.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  45. wszystkiego co najlepsze. spełnienia marzeń i samych wspaniałych stylizacji :) śliczny torcik :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Happy birthday Katie,
    you look adorable
    I really like your blog
    Would you like to follow each other on BLOGLOVIN ?
    Kisses
    Maggie D.
    The Indian Savage Diary

    ReplyDelete
  47. Spóźnione życzenia, wszystkiego najcudowniejszego ;)

    ReplyDelete
  48. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego:* Piękny tort!:)

    ReplyDelete
  49. Wszystkiego najwspanialszego, spełniaj marzenia i pędź na przód, bo szybko się starzejemy! :*

    ReplyDelete
  50. Oooooh wooow ♥ it's late, but: happy, happy, happy, happy. HAPPY birthday, sweetie ♥ ♥ ♥
    ♪ ♫ ♥ best wishes ♥ ♫ ♪

    ReplyDelete
  51. Wszystkiego najlepszego kochana! Spełnienia wszystkich marzeń i czego sobie tylko zażyczysz! <3 A tort piękny! :)

    ReplyDelete
  52. Najlepszego!
    Piękny tort, cudny!! :)

    ReplyDelete
  53. Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i czego tylko zapragniesz (życzenia spóźnione, ale prosto z serducha) ♥
    Cudny tort, a ty jak zwykle piękna panno Anno z Paryża ;)

    ReplyDelete
  54. Bejbe, ja w tym wieku dopiero cokolwiek zaczęłam robić w moim życiu. Nawet nie wiem, czy w tym wieku dopiero straciłam dziewictwo hahahaha :P

    ReplyDelete
  55. Widzę, że obie jesteśmy zodiakalnymi bykami( ja jestem z 7 maja), więc życzę Ci Moja Droga (z lekkim opóźnieniem..) spełnienia wszystkich marzeń i aby Twój blog nadal był taki magiczny i kolorowy :)
    ściskam i pozdrawiam
    Agata

    ReplyDelete
  56. Hi lovely Katie!! I'm so glad you enjoyed your birthday with your loved ones! The photos are marvelous as always and the cake that your sister gave you is almost too cute to be eaten. I know you're not so fond of wide-legged jeans. I remember the post when you were at the shop and tried them on. They actually looked great on you. Have a wonderful day :D

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    ReplyDelete
  57. the cake looks so lovely! that's very nice of your sister. hope you had a happy birthday!

    ReplyDelete
  58. piękny tort Kasiu :) troszkę spóźnione ale szczerze życzenia wszystkiego najlepszego ! zdróweczka przede wszystkim !
    masz coraz piękniejsze te zdjęcia na blogu :)

    ReplyDelete
  59. Happy birthday lovely! And trust me you look younger than 23!

    All the best wishes to you and your blog hun :)

    ReplyDelete
  60. happy birthday! yay! your cake is the cutest! :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. It looks like you had a nice time, and your cake looks delicious and gorgeous!
    And happy birthday (a little late) by the way :)

    ReplyDelete
  62. Happy birthday baby <3 Wish all of your dreams to come try :D
    Cake is adorable! You have such a splendid time for your day!
    A lots of kisses :***

    ReplyDelete
  63. Wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  64. Oh Happy Birthday beautiful Katie !
    Your cake is so cute <3

    ReplyDelete
  65. happpppy birthday hun!! great great photos and how wonderful is your cake?! xxxx

    ReplyDelete
  66. owww such a cute cakeee <3
    I wish you a late happy birthday!! it looks like you had a nice time :)

    ReplyDelete
  67. Wspaniale wyglądałaś (jak zawsze). Ale tym razem królem zdjęć jest tort :D Boże, jaki cudooooooooowny <3 <3 <3

    ReplyDelete
  68. Kochana z całego serca życzę ci wszystkiego co najlepsze, realizacji marzeń! Wszystkich!!!

    ReplyDelete
  69. Wszystkiego najlepszego Kasiu, zdrówka przede wszystkim! :):):) Buziaczki i uściski dla Ciebie i Marcelka:)

    ReplyDelete
  70. Happy birthday, sweetheart! :)
    Love xx

    ReplyDelete
  71. masz taką wyjątkowa urodę.... podziwiam ;) zrobilas mi smaka na torcik ;D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Happy Bithday and I have to say that your cake, is the prettiest I have seen so far in my life!!

    ReplyDelete
  73. Your blog is so cute ♡♡♡

    And happy birthday to you :)

    Nice to know you,
    TNTY
    Blog: http://cintntysr.blogspot.com/
    Instagram: @ctantyasr

    ReplyDelete
  74. Wspaniale zdjecia, a tort wyglada genialnie, jestem pod ogromnym wrazeniem ;)

    ReplyDelete
  75. wszystkiego najlepszego!!!!! <333

    ReplyDelete
  76. Happy belated birthday Katie!!

    ReplyDelete
  77. Happy belated birthday sweetie. Love the cake and your nails.

    / Avy
    http://MyMotherFuckedMickJagger.blogspot.com



    ReplyDelete
  78. Szkoda, że się spóźniłam - tort piękny, a Tobie życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin <3

    ReplyDelete
  79. Love your sweet outfit and your cake! Happy belated birthday dear!

    ReplyDelete
  80. najpiekniejszego ! magicznego i wymarzonego ! wszystkiego co najlepsze !

    ReplyDelete
  81. Kochana, sto lat one more time :*
    Looks like you had a great time, I am happy for you!
    Yours truly,
    The Ladybug @ http://twistedredladybug.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. That is the most amazing birthday cake, hope you had a wonderful day. You look cute and beautiful as always xx

    ReplyDelete
  83. Wszystkiego najlepszego!

    Świetny tort!

    ReplyDelete
  84. Katie!! Happy Birthday!! I know I am late with this!!

    Your family seems like a bunch of amazing people <3
    You cake is soo wonnderful!!

    Xx Barbora

    ReplyDelete
  85. Jak Ty pięknie Kasiu wyglądasz!! Ten zestaw jest idealny ♥ a zestawienie go z ceglastym tłem cudowne ♥

    ReplyDelete