Saturday, May 10, 2014

♥ Light In Your Eyes ♥


♫  Vivian Girls - Light In Your Eyes ♫
Zanim ktoś napisze, że mam popsuty aparat od razu chciałabym uprzedzić, że te zdjęcia mają być właśnie w takich odcieniach. A dlaczego? Zaraz wytłumaczę. Nie wiem czy wszyscy z Was znają takie pojęcie Lomografia. Wydaje mi się, że raczej tak. Tym bardziej, że na blogu bardzo często używam tego słowa :) Tak czy siak lomografia to robienie zdjęć starymi bądź plastikowymi aparatami na kliszę. Jakoś zdjęć pozostawia wiele do życzenia. Wiadomo, nie jest to lustrzanka, ale to ma swój urok. Odznaczają się one jednak innymi, wyjątkowymi walorami artystycznymi- zabawa światłem, kolorami, a przede wszystkim obrazem. To my decydujemy jak będzie wyglądać zdjęcie, które potem wywołamy. W jakich będzie kolorach oraz jak będzie wyglądać postać/przedmiot, który fotografujemy. Tak naprawdę nigdy nie wiemy co znajdzie się na zdjęciu w momencie naciśnięcia spustu. Dowiemy się tego dopiero kiedy wywołamy kliszę. Z tego co pamiętam na blogu nigdy nie pokazywałam zdjęć, które zrobiłam aparatem lomo. Może kiedyś się odważę i dodam kilka :) Jeżeli ten krótki opis Was zainteresował polecam przeczytanie dziesięciu złotych zasad Lomografii. To jest dopiero szał :) ! Wracając do dzisiejszych zdjęć to właśnie one miały być w tym stylu. Inna niż zwykle kolorystyka, rozmazanie oraz zabawa światłem. Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację, chciałam aby była przede wszystkim prosta. Od razu postanowiłam, że nie będę zakładać żadnej biżuterii. Chciałam też aby ten look był futurystyczny, trochę jakby z przyszłości. To drugie pojęcie każdy rozumie jakoś inaczej. Każdy z nas ma inną wizję na daleką przyszłość. Ja moją widzę właśnie tak... Szara bluza od polskiej marki Goes To M idealnie wpasowuje się w moje spojrzenie na ten temat. Wydaje mi się, że ludzie za kilka lat będą jeszcze bardziej dzicy niż w dzisiejszych czasach. Będą zabijać jeszcze więcej zwierząt i walczyć ze sobą powodując wojny. Stąd też pomysł na ubranie bluzy z motywem płaczącego oka. Ostatnio gdzieś czytałam, że symbol oka w trójkącie (teraz już nie pamiętam czy było to oko w trójkącie, czy oko na wewnętrznej stronie dłoni) przynosi i oznacza szczęście. Więc akurat moje dwie inspiracje wiążą się ze sobą. Do tego ubrałam sukienkę w zielono białą kratę. Wygląda ona jak spódnica. Tak też miało być. Ta sukienka najbardziej pasuje mi do bluzy- zarówno kolorystycznie jak i stylowo. Miało być surowo i prosto. Oczywiście nie obyłoby się bez elementu charakterystycznego, którym w tym przypadku jest lisi ogon. Dacie wiarę, że jest to torebka? Nie możliwe, prawda? A jednak! Jest to mała torebka, coś w stylu kopertówki, ale w kształcie lisiego ogona. Dawno nie widziałam czegoś tak pięknego! Dostałam ją jakiś czas temu w paczce od zaprzyjaźnionej ze mną marki LittleOddForest. Jestem pewna, że będę nosić tą torebkę bardzo często i jeszcze nie raz ją tu pokażę. Ostatnim elementem są ciężkie buty, które wydaje mi się idealnie pasują do tematyki i mojej wizji na przyszłość.Before someone writes that my dslr camera is broken I want to write it's not. These photos are expressly taken in that kind of shades. Why? I'm explaining it. I'm not sure if every of you know what Lomography exactly is. I guess you do. I use this word many time on blog :) Anyway, lomography is a photography. It's about taking photos by old or plastic cameras with films in. The quality isn't that good as it is in dslr cameras tho. It has its charm. Lomography cameras have other unique artistic values, like playing with light, playing with colours and most of all playing with picture. We decide how the photo will look like after developing it, what kind of colours it will be and how the person/thing we photograph will look like. Actually, we never know how the photo will look like exactly at the moment when we push the button. We will know it after developing photos. As long as I remember I've never showed my lomography photos on blog before. Maybe some day I will be so brave so I will show them to you :) If you are interested in that kind of photography, I recommend you to read ten gold rules of Lomography. It's so much fun! :) Back to today's photos. I meant them to be exactly lomography like but taken by dslr. Totally different colours than I used to use, blur and playing with light. If it goes about my today's outfit I decided to make it very simple. First of all I decided I won't wear any jewelry. I also wanted this look to be a little bit futuristic, kind of future like. Future. Every one has totally different opinion about coming future. Every one sees the future different way. My view about future is like that... That grey blouse is created by polish brand called Goes To M and it perfectly suits to my look about the future. I think people will be more wild in few years. I mean they will kill each other and animals much more than they do it nowadays. They will fight and create wars. This is also way I decided to wear blouse with crying eye detail. I read somewhere lately, that eye in triangle symbol (actually, I don't remember if it was eye in triangle or eye on hand) means and brings good luck. So as you see, my both inspirations are connected to each other. I think white-green tartan dress which looks like a skirt. Actually, I meant it to look like that. This dress perfectly matches to this blouse- I mean the colours and also style. This look had to be simple and minimalistc. Well, the look wouldn't be me if I didn't add some lovely detail. This time is it fox's tail. Of course, not real one! Can you believe it's a bag? Actually, it's a small purse, but in form of fox's tail. I haven't seen anything that beautiful and lovely for such a long time! I've got that purse with other gifts some time ago. I'm a friend with creators of LittleOddForest brand and they decide to send me that surprise. I'm sure I will wear this purse very often and I will show it many times here, on blog. The last element of my look are heavy boots. They perfectly suits to the theme and my view about the future, I guess.
Jak mija Wam sobota kochani? Przez ostatnie dwa dni byłam kłębkiem nerwów. Niestety najgorszy scenariusz jaki mogłam sobie wymarzyć się spełnił- mam złe wyniki i znów musiałam mieć kroplówkę. Wczoraj byłam w Akademii. Nie chce mi się nawet pisać tego, co tam czułam, jak zostałam potraktowana. Dostałam ataku paniki i pomału do siebie dochodzę w domowym zaciszu. Teraz musi być tylko lepiej. Na miesiąc mam spokój. Dziś wstałam w miarę wypoczęta, zadowolona, bo Marcel leżał koło mnie i mruczał. Lepszej pobudki nie mogłam sobie wymarzyć. Poleżałam chwilę, poczytałam. Potem obejrzałam `New Girl`. To jest najlepszy serial na zły dzień lub zły nastrój. Zawsze mnie rozbawi. Potem zbierałam się trochę do napisania notki i w końcu usnęłam. No i teraz jestem, piszę. Wciąż nie mogę uwierzyć, że został mi tylko jeden dzień i znów będę starsza o jeden rok, czy mądrzejsza? Nie wiem. Ciekawa jestem co mnie spotka jako dwudziesto trzy latkę. Czy życie mnie jakoś zaskoczy, czy będzie monotonne, co się zmieni. Czas tak szybko leci, że nim się obejrzę, a będę miała kolejne urodziny. Szczerze mówiąc nie mam nic ciekawego do napisania. Jestem zadowolona, bo byłam w czwartek w Empiku i jest przecena na zeszyty z limitowanej kolekcji Wisławy Szymborskiej. Byłam też odebrać zdjęcia. Myślałam, że padnę. Zostawiając kliszę do wywołania nie miałam pojęcia jakie są na niej zdjęcia. Kiedy otworzyłam kopertę i zaczęłam je przeglądać nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Nie byłam pewna czy dobrze kojarzę te zdjęcia. Okazało się, że robiłam je rok temu w kwietniu, kiedy byłam w Niemczech na koncercie Miss Del Rey! Dziś postanowiłam na dobre wrócić na Twitter. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda. Pisałabym tam więcej, ale wydaje mi się, że to nic warte głupoty. Jak chcecie to mnie dodajcie. Szczerze mówiąc nie wiem czemu Polacy bardziej lubią Facebook. Dla mnie Twitter jest o wiele fajniejszy. Gdyby nie mój Fanpage to chyba nie miałabym Facebooka. Okej, nie będę już przynudzać moimi przemyśleniami. Dziś mam dzień bycia w piżamie, a jutro przyjeżdża Ola i będę musiała się ruszyć. Chyba nie chcę tych urodzin.How is your Saturday, my dears? I've been very nervous these days. Unfortunatelly, the worst thing I could ever imagine happened. My blood results are not very good and I had to have a drip, again. I was in hospital yesterday. I don't even want to write about my feelings and the way how the doctors and nurses acted. I got panic attak and now I'm relaxing in my lovely flat. It must be better now. It's a month without a drip. I hope it was last one. I woke up almost relaxted today. I was so happy cus I woke up next to sleepy, purrring Marcel. I couldn't dream about better waking up than this. I stayed in bed a little bit, read magazines and then I watched `New Girl`. It's the best serial to watch if you have bad day or mood, I guess. It always makes me happy and feel better. Then I decided it's time to write a new post. Well, I finished having nap. And now, here I am writing. I stil can't believe it's like two days and I'm 23. Will I be smarter? I don't know, hope so. I'm so curious what will happen to me. Will life surprise me? Will be life monotonous, anything will change? We'll see. Time flies so fast so next birthday is coming fast. Honestly, I have anything interesting to write about. I'm happy cus I was in bookstore on Thursday and I found a sale on Wislawa Szymborska's notebooks. I also received my developed lomography photos. Actually, I had no idea what kind of photos are on the film. When I opened the envelope with photos I was so shocked. Firstly I was not sure if I remember the photos good. I realised I took the photos when I was in Germany on Miss Del Rey's gig a year ago. I also decided to start running my Twitter account again. I hope it works this time and I will keep tweeting. I'd write much more on Twitter. I just think every thing I write is stupid and pointless. If you don't mind then just follow me. Actually, I don't know why polish people prefer Facebook than Twitter more. Ok, I probably should stop writing cus only silly things come out. Today is PJ's day. My sister Ola is coming to visit me tomorrow and I must leave my bed and Pj. Well, I don't want to have birthday, I guess.

Blouse - Goes To M
Dress - Sheinside
Boots - Dr Martens





Follow on Bloglovin


64 comments:

  1. Super lovely!
    love the whole look<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. Very fantastic look, dear! :)

    ReplyDelete
  3. Mam aparat plastikowy na kliszę, ale nie mam kliszy, dopiero zbieram się żeby ją kupić, ale jakoś mi nie idzie. ^^
    Ładne zdjęcia, lubię takie. :P

    ReplyDelete
  4. ale fajny worek!!<3
    no i ta sukienka..<33
    buziaki:)

    ReplyDelete
  5. You look fantastic! this shirt is so nice, you always have pretty and really original clothes, I love seeing what you are wearing :)

    http://prettyassummer.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. I love your sweater - looks fabulous paired with that skirt!
    G x
    http://bonjourgrace.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. fajna stylizacja

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wow! Funny! I find you again!
    Love this look!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  9. beaut!!


    cabecanasnuvensz.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  10. Jeżeli dziś na zdjęciach Słupsk, to zdjęcia robione przed domem mojego byłego chłopka, czad! :D

    Mam pytanie/ prośbę, czy mogłabyś w wolnej chwili zrobić post o Słupsku. Po prostu dodać kilka zdjęć. Od ponad dwóch lat mieszkam za granicą i brakuje mi rodzinnego miasta, a Twoje zdjęcia są zawsze piękne i klimatyczne. Gdy tylko widze Cię na tle słupskich budynków aż mi serce skacze z radości. Byłoby miło zobaczyć więcej swojego miasta.

    Życze zdrówka!!!!

    ReplyDelete
  11. Love this inspiring combination! This skirt looks adorable! And designe of the bag... Fantastic:))

    ReplyDelete
  12. cutee hair!

    have a nice day !
    http://thehiddenroots.blogspot.mx/

    ReplyDelete
  13. Oko w trójkącie to Trójca Święta, symbol chrześcijański Boga Trójjedynego obecny w ikonografii od okresu Bizancjum, Oko w ręce to tak zwana ręka Hamsy lub Fatimy lub Oko Diabła/ Ręka Proroka, symbol żydowski, obecny też wśród muzułmanów, chroni przed złym okiem i niegodziwymi duchami. Mogłabyś trochę poczytać a nie popisywać się radosną ignorancją. Nie chcę żeby mówili o Tobie tępa szafiara jak o CharlizeMystery czy Mercedes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana, napisałam to, co przeczytałam. nie wymyśliłam tego :) widocznie trafiłam na jakieś trefne informacje. dziękuję, że wyprowadziłaś mnie z błędu, pozdrawiam!

      Delete
  14. such casual look
    love this awesome feeling,dear

    wanna be your friend,can i ?
    just waiting for your answer,let me know in my blog,think you

    your lovely Poppy
    http://me-poppy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. fab!
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I love the camera effect you've done- it looks super cool. It really shows off the green in your dress and I love the detail on your sweater
    X

    ReplyDelete
  17. Katieeeee!!!! The photos are awesome! I love the vintage feel! Spectacular play with colors and light, you're very talented!
    And you're sooo young, only 23 huh? Life is ahead of you ^_^ I just turned 25 and there's no major difference in my life :D
    Sorry for your blood test! I'm so glad you're doing okay now and feeling relaxed. I had some errands to do, but I will reply to your mail soon! Kisses!

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz przepięknie! Ta bluza jest cudowna :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Love, love, love.
    Once more !

    Take care Katie, hope you ll Spent a lovely sunday
    Xxx
    Lorna

    Http://lornasharp.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. przepiękne zdjęcia! a ta bluza jest świetna :)

    http://dotsandlaces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. mam nadzieję, ze wyniki szybko się poprawią i nie będziesz mieć kolejnych kroplówek. Ja uwielbiam klimat Lomograficznych zdjęć! Pięknie wyglądasz, boska torebka ♥

    ReplyDelete
  22. Te zdjęcia są idealne :O
    pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudowne, klimatyczne zdjęcia Kasiu! Uwielbiam <3

    ReplyDelete
  24. That sweater is amazing, I love the eye print.
    And the way you wear it with that green and white skirt is just
    stunning. :)

    dearmisscoco.blogspot.de

    ReplyDelete
  25. Rewelacyjny strój. Uwielbiam klimat twoich zdjęć.

    ReplyDelete
  26. Rewelacyjny strój. Uwielbiam klimat twoich zdjęć.

    ReplyDelete
  27. Świetny klimat zdjęć, stylizacja, bosko wszystko :) Mam prośbę; zrobisz post o tym nowym "teście piękna"? No wiesz, z tym przykładaniem palca do nosa i brody. Dla mnie jest on cudaczny, chcę poznać też Twoją opinię :) Jeśli chcesz, to wpadnij na nowego posta o blogach 10-latek z miesięcznym stażem, jest trochę ironicznie, trochę przemyśleniowo... Zapraszam :) :

    http://mgvintage.blogspot.com/2014/05/omowienie-blogow-z-miesiecznym-stazem.html

    ReplyDelete
  28. Super, lubię takie zdjęcia :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
  29. Wszystko idealnie pasuje, wow a fryzurka mega odlotowa :)

    ReplyDelete
  30. Zostalas nominowana do Liebster Blog Award !!
    Wiecej informacji u mnie na blogu ! Zapraszam :* :)

    ReplyDelete
  31. this is just too cute!

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wow I haven't tried Lomography yet but the photos look amazing. You look adorable as always. Love the check printed dress so much. It's almost your b-day but I can't wish you happy b-day in advance. so I have to see you tomorrow :D

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    ReplyDelete
  33. Your look is amazing !

    Follow ?

    ReplyDelete
  34. bardzo podoba mi się koncepcja i pomysł na stylistykę fotografii! Bluza też świetna. Fajnie przełamałaś szarość zielenią spódniczki;)


    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. You look amazing, you sweater is so cool!

    ReplyDelete
  36. Amazing photos love the blouse eye its amazing :)
    Kiss
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  37. Znowu coś zupełnie innego niż wszystko... Uwielbiam Twoje wyczucie stylu. I świetna spódniczka, nosiłabym :)

    ReplyDelete
  38. What an adorable little bag! I hope you feel better soon Katie.

    Tara x

    ReplyDelete
  39. świetne zdjęcia i genialna stylizacja :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  40. You look so cute. Great sweatshirt and how fab is that bag. Nice to hear that you feel a bit better. I hope soon you'll be well. Take care! Big hugs!

    xoxo Ra

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  41. SUPER TA SPÓDNICA, SUPER TA BLUZA KASIU!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    ReplyDelete
  42. I love your sweater!! the eye is so cute!!
    when I comment on your blog, I always say "cute" :D

    ReplyDelete
  43. Zdjęcia ,,popsutym" aparatem wyglądają obłędnie!
    Mnie najbardziej podoba się torebka jest cudowna!!!

    ReplyDelete
  44. ciekawy blog. ;-) podoba mi sie bo jest calkiem inny niz te na ktore ostatnio wchodzilam
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. its' your birthday!!!
    happy happy happy bday dear <3

    xoxo,
    Alice's Pink Diary

    ReplyDelete
  46. You always charm me with your creative cute outfits, the skirt is lovely and adore that bag! Thanks for your great comment, May you have a productive week ahead!

    ReplyDelete
  47. Bardzo oryginalnie ;)

    outfitbybenit.wordpress.com
    Zapraszam również na mojego facebooka https://www.facebook.com/outfitbybenitt ;) jeśli masz fanpage na facebooku- napisz, łapka w górę ode mnie :)

    ReplyDelete
  48. Stunning photos and killer style! Love the jumper! :)

    Wish&Wear

    ReplyDelete
  49. Your hair looks ah-dorable!!
    xx
    B.
    http://beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  50. You look so pretty like that, love your illuminati top ;)

    See you little birdy :)

    ReplyDelete
  51. absolutnie mnie zachwycasz w tym wydaniu :-)

    ReplyDelete
  52. Your blouse is really cool! I love it! :)

    ReplyDelete
  53. You're right about the photos, have their charm, never had heard of this lomography, but it is interesting, I like your shirt, I hope you spend a beautiful birthday, with the people you love and do not get discouraged :)

    ReplyDelete
  54. Całkiem fajna wizja przyszłości. Świetny kształt torebeczki.
    Ja osobiście uwielbiam fotografie wykonywane właśnie takimi starymi aparatami jeszcze na kliszę. Uważam, że mają w sobie więcej emocji i magii niż te wykonywane lustrzanką.

    ReplyDelete
  55. Świetne zdjęcia, świetny post ! :D super blog :D

    obserwuje ;) http://anabelly168.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Stunning sweater !
    I love this outfit :)

    ReplyDelete
  57. AMAZING photos :) and your blog is so COOL

    Check out my new post...stylish new outdoor furniture on a budget :)

    I wish you a sunny weekend beautiful :)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ReplyDelete
  58. Really love this whole outfit! And your bag is the cutest ever. :)

    ReplyDelete